قهوه ات را بنوش و باور کن

.

.

.

من، به فنجان ِ تو نمیگنجم...

تحویل بهار

آقای من


مهمان دو روزه ی قلبم


به یاد داری روزی را که بی اجازه پا گذاشتی به خانه ی متروکه ی دلم؟؟


امروز می خواهم که ترکش کنی


با اجازه... به اجبار... با التماس


نگو نه...


که دست و پای دلم شکسته است و...


بند بند ساقه های تنم خشک و پوسیده اند


به حرمت نگاه های عاشقانه ات


و نه هیچ چیز دیگر


بگذار آسوده سال را تحویل دهم


همین...




بهار بی بهار



آخه من بی تو بهاری ندارم....







مثال نقض

خواستم مثال نقض های زندگیم رو نام ببرم، دیدم باید همه روزها و لحظه ها و رفتار ها رو بنویسم


نتیجه گرفتم من در این دنیا یک مثال نقضم...


احتمالا راهی برای حل برهان ِ خلف ِ رفتار ِ دیگران هستم....

شکرت...

میرسم شکر میکنم


نمیرسم شکر میکنم


هوایم را داشته ای و داری


تو را شکر میکنم.....

نمیدونی....

دلتنگی انواع مختلف داره...

یکی رو دوس داری، یه مدت نمی بینیش دلت تنگ میشه

یکی رو دوس داری و با این که کنارشی دلت براش تنگ میشه 


مدل بد ترش میدونی چیه؟!


یکی رو دوس داری و اون نمی دونه. زیاد می بینیش. ولی اون نمی فهمه! شایدم میفهمه ولی تو نمیدونی که میفهمه یا نه. در کنار تمام این سردرگمی ها... دلتنگشی... دلتنگ کسی که حتی نمیدونی باید دوسش داشته باشی یا نه

جای خالیشو تو زندگیت احساس میکنی در حالی که هیچ جایی توو زندگیت نداره و هیچ جایی توو زندگیش نداری


وااای از وقتی که بیفتی توو دو راهی ِ منتظر موندن و فراموش کردن


دلتنگی خیلی سخته

منتظر موندن هم خیلی سخته

فراموش کردن از همش سخت تره


ولی سخت تر از همه ی اینا اینه که 

ندونی باید دلتنگش بشی!

منتظرش بمونی یا...

یا...

یا فراموشش کنی



دلت به هیچ کدومش راضی نیــــــس..


منتظرش می مونی و اون فراموشت میکنه

فراموشش میکنی سراغتو میگیره...


دلتنگش میشی رهات میکنه....


و در کنار تمام اینا... باید جوری رفتار کنی که هـــــــیچ کس از دغ دلت خبردار نشه که اگه بشه....


خسته م... خیلی خسته....


فال ازدواج

این فال ازدواجه خیلی جالبه!!!

سن ازدواج تمام اعضای خانواده رو درست گفت....

از چند تا از دوستام هم شنیده بودم...

خیلی عجیب بود برام....


برا من در اومد 26 سالگی... خیلی دیره دوس داشتم زودتر باشه


ولی در کل باید به دنبال اثبات علمی ِاین قضیه بود :)

وقتی...


وقتی دلت، دیگه توجهشو نمی خواد........


خـــــــــودشو میخــــــــــــواد....

روز حسرت

امروز به گذشته ام لبخند میزنم

افسوس میخورم

سری تکان میدهم و می گذرم


....


فردا، به امروزم خواهم خندید

افسوس خواهم خورد

سری تکان خواهم داد و خواهم گذشت....


خواهم گذشت


از روز روز ِ زندگی ام

از تک تک احساساتم

از لحظه لحظه ی جوانی ِ از دست رفته ام

از عشق های نافرجامم

....

از خودم

کار دل تمومه




کاش میشد بیای و به من دل ببندی


تنها بودن یه کابوس شومه

عزیزم

کار دل، نباشی، تمومه

عزیزم