گره احساس

روز ها پشت هم می گذرند و من در انتظار رسیدن به لحظه ی رهایی یافتن از پیچک احساس های گره خورده ام هستم......



عید نزدیکه

نزدیک 1 ماه به عید 92 مونده

باز هم همون دلشوره ها........ همون استرس ها و نفس بند اومدن ها

همون ترس از تازه شدن هوا و سال

همون خاطرات و صحنه های تکراری از گذر سال ها


کاش میشد بفهمم چرا لحظه لحظه ی اسفند و بهار برام تکرار شده ست.........


کاش این بار تکراری نباشه


کاش میشد بهار انقــــــــــدر خاطره انگیز نباشه......


کاش دیگه از بهار نترسم.....


کاش لحظه لحظه ش رو از حفظ نباشم.........


کاش

دو بیتی

گفتم که دلم هست به پیش ِ تو گرو


                                               دل باز ده، آغاز مکن قصه ی نو‬


افشاند هزار دل ز هر حلقه ی زلف‬
  ‫                                               گفتا که دلت بجوی و بردار و برو......



پ.ن : قصه ی زندگی خیلی از ما آدماس. باید حواسمونو جم کنیم که دل مونو به پیش ِ حلقه ی زلف کی داریم  گرو میذاریم................

خدایا خودت رحم کن.....

ژانر-2

فشار زندگی بزنه بالا

کلافه شی

بزنه به سرت که در اوج درسا و ترم آخری، بری سر کار...

مث این فیلما!!! بشی کودک کار........



-----------------------------


پ.ن: به شدت پول لازمم.... اه اه اه

یه روز قشنگ

امروز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود


حس شیرین ِ این که خدا داره بهت می خنده و هواتو داره

خدا جونم، شکرت. خیلی خیلی دوست دارم. حتی اگه این شکل نهایی ِ زندگیم نباشه... الانش خیلی شیرینه

این که بدونی یکی هست که دوست داره........



مرسی خدا جونم بابت هدیه ی قشنگت.... لبخندت رو دوست دارم

کم آوردمااااااا

واقعا یه لحظه هایی توو زندگیت نمیدونی باید چی بگی و از کی بگی و از کجا بگی......


انقد غافلگیر میشی از یه جایی که فکرشم نمیکردی......


الان حالم همینه ....

خدایا شکرت برای بار اول سکوت شکسته شد.... شکرت

حرف دل

یک بار تو هم عشق من از عقل میندیش.... 

 

بگذار که دل حل کند این مساله ها را..................... 

 

 

پ.ن.۱: کاش میشد اینو به کسی که باید میگفتم...................................... 

 

پ.ن.۲: سال دیگه توو یه همچین روزایی باید کنکور ارشد بدم... دلم نمیخواد ولی... 

باید ببینم چی میشه....

زهرماری بین دو ترم

حالم از هر چی پروژه ست به هم میخوره که تازه بعد از امتحانا شروع میشه. تموم شید لعنتیا خسته شدم :((((

انواع دوس داشتنا !

یه وقتایی یکی تو رو دوس داره که تو اونو دوسش نداری! 

یه وقتاییم هست که تو یکی رو دوس داری و اون تو رو دوس نداره! 

یه وقتای دیگه ایم هست که هم تو اونو دوس داری هم اون تو رو روس داره 

فقط مشکل اینه که دو طرف لال میشن! 

دلیلش هنوز در دست بررسیه! 

 

عجیبه به خدا!!!!‏‎

خاک بر سری!

چیکار میشه کرد وقتی ببینی بزرگترت داره اشتباه میکنه و زندگیشو تباه! ‏....... 

 

 

 

پ.ن: یه معذرت خواهی از عمو حافظ! یکی از مشکلاتم داره حل میشه! پیام تبریک هم رسید که اگه نمی رسید بد میشد! ;) شاید داره میفته رو روال همه چی...... شاید ;)